NM Langbane

Drammen svømmklubb har et solid rennomé som en meget dyktig stevne- og mesterskapsarrangør ute i klubbene og hos svømmeforbundet. Drammensbadet er en unik arena om sommeren, da de kan tilby 50-meters baner utendørs i tillegg til innebassenget. Det setter svømmerne stor pris på. I tillegg er beliggenheten og tilgjengeligheten optimal, da det er gåavstander til hoteller og togstasjon, og kort vei til Gardermoen for de som kommer langveis fra.

NM-Langbane Drammen 2014
Bilde fra NM-Langbane i Drammen 2014 | Foto: Øyvind Thorsen

Den 4.-7- juli skal vi igjen arrangere NM-Langbane, som er ansett som det gjeveste nasjonale mesterskapet. Sist vi arrangerte NM langbane var sommeren 2014, og da satte vi rekord i antall deltakere og starter, noe som sørget for gode penger i klubbkassa. Kanskje klarer vi å overgå denne til sommeren. Men for at vi skal klare å gjennomføre et skikkelig godt mesterskap så trenger vi din hjelp. Her må alle trå til, både svømmere og foresatte! Engasjer gjerne venner og familie også. Det beste er at her opprettes nye relasjoner og vennskap, og man får se svømmeeliten prestere på veldig nært hold. Man har det moro mens man kanskje risikerer å lære noe nytt, og i tillegg bidrar til at klubbkassa får påfyll. Det er noe alle svømmerne våre vil nyte godt av!

Du kan følge mesterskapet ved å klikke deg inn på Livetiming. Tidsskjema under.

Tidsskjema NM