Om oss

Drammen svømmeklubb har rundt 430 aktive medlemmer, inkludert svømmeskolen. Svømming skaper engasjement og sterke følelser, men mest av alt skaper svømmingen verdier. Svømming er en brobygger på tvers av grenser og den skaper relasjoner, spenning og hygge.

Drammen svømmeklubb driver med målrettet arbeid bestående av et kulturfellesskap og felles tilhørighet som er drivkraften og nøkkelen til suksess. Det å fokusere på å få frem det beste i gruppa og en stadig sult etter å strekke grenser og oppnå nye mål er faktorer vi i Drammen svømmeklubb er opptatt av.

Drammen svømmeklubb er mer enn bare svømming.

Vi tilbyr

· Tre forskjellige konkuransepartier

· Treningsgruppe

· Masters

· Begynneropplæring: hvalkurs, skilpaddekurs, pingvinkurs & selungenkurs

· Videregående opplæring: sel 2, sel 1, sjøløve, delfin & hai

Klubbens visjon er

Vi skal skape begeistring, vennskap og trygghet i alle ledd i vår klubb. Vi skal være samfunns- byggende og skape gode resultater både i topp og bredde.

Klubbens verdigrunnlag

· Være et åpent og inkluderende idrettsmiljø

· Svømming for alle, tilpasset eget ferdighetsnivå̊ og ambisjoner

· Respekt, toleranse og likeverd