Bassengene

Drammen Svømmeklubb bruker to bassenger til svømmeopplæringen vår, begge befinner seg på Drammensbadet.

Terapibassenget

Terapibassenget er et mindre basseng (8m x 12,5m) vi bruker til begynnernivåene våre hval, skilpadde, pingvin og selungen. Bassenget har hev-senk bunn som vi stiller til 80cm når vi har svømmeopplæring.

Idrettsbasseng

Idrettsbassenget er et 50m basseng som er delt inn i to 25m basseng. Drammen Svømmeklubb leier baner i idrettsbassenget for både svømmeopplæring (sel2, sel1, sjøløven, delfin og hai) og treninger.