Priser er basert på måneder med fire uker med aktiviteter, faktura for hver individuell måned er basert på faktisk antall kursdager planlagt den måneden.

Begynnerkurs (Hval – Selungen)

Hval – Skilpadde – Pingvin – Selungen
30 minutter/ 1 gang per uke – 740,- per måned*

Videregåendekurs (Sel – Hai)

Sel2 –
40 minutter / 1 gang per uke – 440,- per måned*

Sel1 & Sjøløven –
40 minutter / 2 ganger per uke – 600,- per måned*

Delfin & Hai –
55 minutter / 2 ganger per uke – 700,- per måned*

Medlemskontingent

Medlemskontingent på 350,- per kalenderår kommer i tillegg på alle nivåer.
Den er obligatorisk for alle som deltar på aktiviteter i klubben, og gjelder for kalenderåret. Den dekker blant annet forsikring gjennom medlemskap i Norges svømmeforbund.

Utmeldinger

First for utmelding er 20. hver måned. For å melde av må det sendes epost til kurs@drammensvommeklubb.no med navn på deltaker og navn på kurs. Utmelding er da gyldig fra og med måneden etter utmelding.

*Ved påmelding av søsken trekkes en moderasjon på kr. 50 for barn nr. 2, 3 osv. (Fra den på lavest nivå)**

**For at moderasjon skal trekkes må søsken være registrert som barn av samme foresatt på tryggivann