Praktisk informasjon vedrørende deltakelse på svømmeopplæring med Drammen Svømmeklubb på Drammensbadet, oppdatert 16.08.2021.

Inngang

• Inngang er gyldig 15 minutter før start til 15 minutter etter slutt.
  • Inngangsbillett dekker kun deltakelse på svømmeopplæring, ingen bading før og/eller etter kurs.
  • Foresattes inngangsbillett dekker kun følging gjennom garderobe, dusj og til oppmøte sted for kurs, etter barnet er levert skal foresatte ut av badeanlegget. Foresatte får ny inngangsbillett til henting som dekker henting fra kurs og følging i dusj og garderobe.

Garderobe og klær

• Deltakere på svømmeopplæring skal bruke fellesgarderobe
    • Bruk skap med grønne merker
  • Deltakere på svømmeopplæring skal vaske seg nakne i dusjen før kurs
    • Ikke bruk dusj med røde merker
  • Deltakere må svømme i badetøy, ikke treningstøy

I hallen

• Drammen svømmeklubb har ansvar for deltakere i mens de er på svømmeopplæring med oss, foresatte har ansvar i mens deltakere er i dusj og garderobe.
  • Ingen deltakere skal i vannet før instruktørene er på plass og trening er startet
  • Alle må også følge Drammesbadet sine egne baderegler